Svar till M

Först! Tack JÄTTE mycket för kommentaren! Du trycker inte ner mig, jag behöver all kritik jag kan få.
.
1. Jo, jag tror att det mest beror på att han ser så eländig ut att dom inte har hjärta till det. Men ska nog ändå ändra lite.
2. Hm, har inget direkt svar till det. Piraterna visste att Annie Star fraktade varor och ville röva åt sig det. Helt enkelt.
3. Nej, han näms inte tidigare om det var så du menade. Mer om honom kommer i 2an. Mm, kanske det. Ska försöka få in det.
4. Dom visste ju att inget kunde ha överlevt sådär länge under vattnet. Det var inte Harrows ord som fick dom att tro på det, det var synen av Tedd och vetenskapen om att han inte kunde ha överlevt sådär länge.
5. Det har inte att göra något om hans familj eller så. Arydera visste helt enkelt att han var bäst för uppdraget. Därför valde hon honom.
6. Nej, nej! Haha, det dröjer nog en lång tid innan jag tycker att den är bra nog att skickas in. Vi snackar år typ.
.
Jo, en skrivarkurs vore kul. Har jag inte tänkt på förr. Hmmmmmmm...
Tack så JÄTTE MYCKET för kommentaren iallafall.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0