Ändringar och skrivande

Jag har bestämt mig för att skriva om nästan alla kapitel i Tedd del 1, av den enkla andeldningen att det inte är bra och jag inte är nöjd. Jag fortsätter samtidigt att skriva på del 2 när jag har lust, och hoppas på att bli klar i sommar. När jag sedan blir helt nöjd med den tänker jag skicka in den.
Och p.g.a det sistnämna har jag också tagit det en aning svåra beslutet att inte lägga upp fler kapitel på Tedd. Jag lägger bara upp första kapitlet (den ändrade virsonen) och kanske stycke från andra. Resten ska jag ta bort.
Men jag ska spara alla era kommentarer och tack så mycket för dem! Speciellt tack till Fridah, du var den första som läste hela min bok (även om du nu läste den dåliga verisonen, haha)

Kommentarer
Postat av: fridah

Låter bra och lycka till! :)



Själv så är jag så gott som klar med nästa kapitel, men kan inte använda word just nu så jag sitter helt enkelt fasst tills problemet är fixat...

2012-06-26 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0