Förbättra uppdatering

För att förbättre min uppdatering, för dem som trofast fortfarande går in på den här bloggen, ska jag pricka av en sån här lista som jag hittat hos den här tjejen.
Listan:
  1. 5 böcker som förklarar dig.
  2. Ett video inlägg där du läser första sidan i en bok.
  3. Din favorit författare och varför.
  4. Skriv ditt namn på 10 olika sätt (typ med hakan, tårna m.m).
  5. Läs upp en tunn bok upp och ned och lägg ut på bloggen.
  6. Ta kort när din kompis läser en bok.
  7. Ta kort på något som påminner dig om en miljö/person ur en bok.
  8. Skirv en dikt om huvudpersonen i den bok du läser nu.
  9. Ta kort på när du sitter och läser på ett konstigt ställe.
  10. Ta den tioende boken i din bok hylla, bläddra fram till sida tio, läs den tionde raden och skriv sedan den här. Inlägget ska ha rubriken med det tionde ordet i meningen ev. på den sidan.
Japp, får se hur ofta jag prickar av den här då... Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0