Mkt arg...

Jag är väldigt arg just nu. Jag läser nämligen en blogg vid namn Thevampireobsession, där två tjejer lägger upp en berättelse som de själva har skrivit. Men nu så har någon kallad "Molly" kopierat hela deras berättelse, lagt upp den på en egen blogg och påstått att allting är hennes.
Detta är ett brott mot upphovrättslagen och är straffbart. Man kan tydligt se på hur inläggen är daterade att Thevampieobession var först med berättelsen och har rättligheterna till den.
Så nu ber jag er att gå in på denna "Mollys" blogg och se till att hon tar bort bloggen.
Tack.
.
Mollys blogg: (fejkbloggen) sunlightandmoonbeam.blogg.se
Thevampireobsession: http://thevampireobsession.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Kakan

Gud vad tråkigt att någon ska bete sig så :(

Jag tycker inte i häxornas tid är superbra.... Kapitlet kommer snart, har varit på ridläger så får se ;) Och så håller jag på med en annan med...

2011-07-08 @ 22:23:54
URL: http://enlitenforfattare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0