Nytt projekt!

Jag har jobbat med ett nytt projekt i några dagar nu.
En ny berättelse.
Men den här berättelsen är inte som de andra jag skrivit. Dels eftersom den utspelas i nutid och är en ungdomsberättelse, men också för att den här berättelsen är helt till för er läsare. Meningen med den är för att ni ska underhållas, kunna läsa nya kapitel ofta och vara med och bestämma handlingen. Berättelsen är också till för en sorts träning för mig.
.
Berättelsen heter Sun Beach och är inspererad ifrån One Tree Hill och The Golden Stats (en annan berättelse på en annan blogg).
.
Snälla, läs den! Alla kapitel är korta och går snabbt att läsa. Tyck gärna till genom att kommentera.
.
.
Headerbilden har jag föresten tagit själv, och tjejen på den är min syster.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

okej, såg nyss att du är 13 är du seriös! eller typ ljuger du om din ålder för att folk ska tycka duär awsome? Haha, men shiit asså extra beröm då för sun beach!

Seriöst då är du verkligen min förebild ju även fast du är född efter mig :p

2011-04-17 @ 17:04:48
Postat av: Alexandra

okej, ska starta min egna blogg, den komemr bli personlig och jag lägger ut alla mina novelller eller vad man nu ska kalla dem. Jag ska ägna mig åpt det så att jag ökar mina skrivarskills :P

skriver väll en till kommentar när designen och allt är klart, ha det bra! :D

2011-04-17 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0