Nytt kapitel till LAMBOSABLOMMAN!

STOR NYHET! STOR NYHET! JAG HAR LAGT UPP ETT NYTT KAPITEL!
Kära läsare, jag vet att det var en evighet sen jag publiserade något nytt kapitel på någon, och jag ber tusen gånger om ursäkt för det. Men nu har jag skrivigt ett nytt kapitel till Lambosablomman.
I detta kapitel förekommer det lite kärlek, och det är faktsikt första gången som jag skriver om kärlek så det kanske inte är så där hundra. Men ni får gärna läsa kapitlet och säga vad som kan förbättras.
Läs den här
Läs den här
Läs den här

Kommentarer
Postat av: Gudon

SV: Tack! Hahah det var bara Steph som drev med honom eftersom han är så besatt av datorer. Förresten så tycker jag om din berättelse om Ted :)

2011-04-08 @ 16:37:13
URL: http://thegoldenstates.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV (Kap 14): Tack för tipset! Ska försöka tänka på det när jag skriver :)

2011-04-11 @ 17:20:53
URL: http://thegoldenstates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0