Fixar lite...

Jag ser att min stastikmätare är väldigt låg, vilket jag kan förstå.
Jag har inte lagt upp något på länge. Fortsättningen på Lambosablomman (berättelsen om Jolanna, jag har nämligen döpt den nu) kommer senare. Den får bara vänta lite.
Den där varulvs-berättelsen som jag nämnde i tidigare inlägg, har fått ganska mycket uppmärksamhet. Jag var nämligen tvungen att skriva om den, eftersom den (mystiskt nog) försvann. Den ända förklaringen är antingen att jag råkat radera den, eller att Gud hatar mig och ville straffa mig.
Jag håller på det sistnämnda.
Jag håller också på att fixa om bloggen lite, som ni märkt. Allt för att det ska vara enklare att hitta rätt berättelse. Jag funderar nämligen på att lägga upp en massa berättelser här! Okej, kanske inte en massa, men några. Varulvs-berättelsen, som heter Vid fullmåne, kommer jag att börja lägga upp så fort första kapitlet är klart.
.
Sammanfattning:
  • Fortsättningen på Lambosablomman får vänta
  • En ny berättelse som heter Vid fullmåne kommer snart upp
  • Gud hatar mig
  • Jag fixar om lite på bloggen
.
Som vanligt, får ni jätte gärna läsa mina berättelser och säga precis vad ni tycker. Och åter, tack alla som kommenterat. Ni är jätte snälla allihop!

Kommentarer
Postat av: Odda

Löven som falöler var fint:)

2010-10-14 @ 15:32:49
URL: http://odansliv.blogg.se/
Postat av: Kakan

Ta det lugnt med att jag inte bearbetat den än. När den väl är klar (jag tror det blir snart men vem vet ;) ) så kommer jag att bearbeta den som f*n

2010-10-15 @ 22:32:17
Postat av: Kakan

Som sagt jag skriver den på en annan sida så allt händer fort. Och jag SKA bearbeta den super mycket när den är klar! ;)

2010-10-20 @ 12:17:49
Postat av: kakan

Jag försöker hitta en stil som passar mig ;)

2010-10-24 @ 10:11:48
Postat av: cornelia

svar: Åh, det där VAR gott!:)

2010-10-24 @ 11:33:06
URL: http://corneliiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0