Ny header!

Jag har fixat en ny header. Blev riktigt nöjd med den. Den är väldigt lik den förra (samma motiv och så) fast nu sitter jag på bryggan när det är vinter. Jag vet inte hur det är för dom nere i söder, men hos oss norrmän åker vi skiskskor på sjöarna. Fotot är (liksom den förra) tagen i vår stuga. Jag älskar vår stuga. Den är liten, och vi har en sjö just utanför. I vår stuga finns inget som heter bekymmer, och stjärnorna lyser mycket klarare. Stjärnorna här är faktsikt otroligt klara.
.

.
Texten bredvid header, är för som som inte vet refrängen i min favvo låt Jag finns kvar (I'm still here.) Låten är ifrån filmen Skattkammarplantet (en av mina favvofilmer och min stora insperationskälla). Den finns alltså både på engelska på svenska.
.
Klicka här för att lyssna på låtarna.

Kommentarer
Postat av: fridah

Läckert med samma bild, fast vintertema!



Tänkte bara hjälpa dig lite med stavning:

And I want a moment

to be real

Want to touch things

I don't feel

Wanna hold on

and feel I belong

And how can the world

want me to change?

They're the ones that stay the same

They don't know me

But I'm still here



Ändrade sista meningen lite också eftersom det kändes lite konstigt..

2010-11-02 @ 10:55:12
URL: http://fridahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0